Gillix Zafira & Inga-Britt

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Inga-Britt - 1 februari 2011 19:15

  I dag är det tö och lite av ett orosmoln då det lätt blir isgata ute, nu går det framåt med Zäta om än långsamt så är vi på rätt väg. Har förutom hennes knäskydd en elastisk binda under för att ge ytterligare stöd och det verkar göra skillnad. Problemet är att knät är ett inte så lätt ställe att få saker att sitta kvar på. Då mina knän länge också varit rätt dåliga så har jag viss vana att linda om dom. Fredag till söndag hade vi besök av mina barnbarn och deras mamma och pappa. Kul för både oss och Zäta, trots ny kamera glömde jag nästan bort att ta kort men det blev några.

 
Zäta 4 år och söta Alice snart 4 år också.    Pussgurkan!

Söta Hampus snart 1 år i mars, sken som en sol när han fick syn på Zätas tuggben!

 
Så här trött blev man av att ha besök av världens goaste "gäng".


Snart dags för en ny rapport till veterinären och en ny massageomgång. Jag fortsätter också själv med massage ofta och hoppas det snart blir vår och barmark och att få se lite mer sol.

Ovido - Quiz & Flashcards