Gillix Zafira & Inga-Britt

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Inga-Britt - 26 december 2010 10:16

  Tog 3 dagar ledig från bloggen. Kände att skrivarfantasin inte dök upp. Vi slappade mest hela helgen och inga kort eller film tagen då kameran bestämde sig för att lägga av. Allt blev randigt! Idag måndag var det jobb som vanligt, vi var ensamna Zäta då de andra 2 hade ledigt. Fanns en del att göra, många av våra kunder jobbar hela tiden. Efter att ha plockat papper, gjort beställningar och städat undan satte jag på kaffe och kl. 1 kom Eva, Zätas massös.


Zäta gillar henne och gav pussar och lite bus. Gick jättebra, hon har förstått att det är bara skönt när musklerna får sig en genomgång. Lite bus imellan sedan blev hon mer avslappnad och sista 10-15 minuterna slocknade hon. Det är tröttsamt med massage, så hon sov som en stock i bilen då vi först skjutsade husse till jobbet. Sedan blev det en tur till mataffären och sist blev det en ny kamera. Väntar bara på att den ska bli uppladdat så jag kan testa den.


Nu är kameran laddad och jag har filmat lite här inne, en godisjakt + lite kort. Filmen blev lite mörk men jag bara testar då det var mycket nytt att lära sig.


Blir liten film till....

Tog några kort också, sötnosen på sin dyna, sover gott i soffan och vaktar vid dörren.

   

Nu tar vi kväll och jag ska studera kamera manualen......usch så trist.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards